Thule Sleek - akcja serwisowa

Thule Sleek - akcja serwisowa
2020-08-18

Dla Thule Group bezpieczeństwo produktu jest najwyższym priorytetem. Aby zagwarantować, że produkty Thule spełniają wszystkie światowe standardy i normy, prowadzone są szeroko zakrojone testy. Niestety dostrzeżono sytuację, w której może w pewnych okolicznościach dojść do oderwania się uchwytu od ramy wózka Thule Sleek, co tworzy zagrożenie upadkiem dla dziecka.

Wózek Thule Sleek przeszedł wszystkie testy konstrukcji zgodnie z obowiązującymi normami. Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Klientów i ich rodzin mają dla nas najwyższe znaczenie. Naszą zasadą jest podejmowanie działań za każdym razem, gdy zidentyfikujemy potencjalne ryzyko obrażeń lub otrzymamy o nim informację — nawet jeśli prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest ograniczone. W związku z tym Thule Group podjęło decyzję o dobrowolnym wycofaniu z rynku wózków Thule Sleek wyprodukowanych pomiędzy 05/2018 a 09/2019. Wózki wyprodukowane w 10/2019 oraz później NIE podlegają akcji serwisowej i można ich dalej bezpiecznie używać. Przykładowe zdjęcie wózka Thule Sleek oraz lokalizacja naklejki z datą produkcji poniżej.

Thule Sleek

Prosimy Państwa o natychmiastowe zaprzestanie korzystania z wózka Thule Sleek i podjęcie opisanych poniżej kroków.

1. Zlokalizowanie naklejki, która znajduje się po wewnętrznej stronie dolnej części ramy wózka, obok kosza bagażowego.

Thule Sleek

2. Przeczytanie drugiej linii, na której umieszczone są: • Numer produktu – 11000001-11000019 • Data opisana wg kodu Rok/Miesiąc – w poniższym przykładzie Rok 20/ Miesiąc 3

Thule Sleek

3. Jeśli zlokalizują Państwo również naklejkę QC2020 na ramie, oznacza to, że dany wózek był sprawdzony i można go bezpiecznie używać.

Thule Sleek

Prosimy pamiętać, że akcja serwisowa dotyczy tylko i wyłącznie wózków z numerem partii pomiędzy majem 2018r a wrześniem 2019r. (18/5 – 19/9) i nie dotyczy wózków wyprodukowanych po tej dacie.

Jeśli Państwa wózek został wyprodukowany między majem 2018r. a wrześniem 2019r. (18/5 – 19/9) prosimy o:

1. Natychmiastowe zaprzestanie używania wózka Thule Sleek

2. Kontakt z dystrybutorem Thule Sleek w Polsce: serwis@scandinavianbaby.pl lub telefonicznie: 22 7506302

3. Dystrybutor, na swój koszt, odbierze od Państwa ramę wózka (proszę nie wysyłać siedziska, gondoli, kół ani kosza na zakupy) i dokona niezbędnej kontroli.

4. Jeśli rama spełnia wymagania bezpieczeństwa zostanie niezwłocznie do Państwa odesłana.

5. Jeśli rama nie spełnia wymagań bezpieczeństwa otrzymają Państwo nową ramę.

Więcej informacji na stronie: https://www.thule.com/pl-pl/product-recall/recallthulesleek

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel