THULE Chariot - FAQ - Ogólne

Gdzie można kupić wózek dziecięcy firmy THULE Chariot?
Wózki dziecięce THULE Chariot są sprzedawane tylko przez autoryzowanych sprzedawców na całym świecie. SCANDINAVIAN BABY jest autoryzowanym dystrybutorem THULE Chariot w Polsce. Listę współpracujących z nami sklepów, które oferują produkty THULE Chariot znajdziesz TUTAJ

Gdzie mogę znaleźć dane techniczne wózka dziecięcego (masa, wymiary i nośność)?
Informacje te można znaleźć w karcie produktu w naszym sklepie internetowym.

Czy wysokość uchwytu do prowadzenia można regulować?
We wszystkich modelach wózków, poczynając od roku 1998 i nowszych, wysokość uchwytu do prowadzenia można regulować, odchylając drążek w górę i mocując go ponownie. W wózku THULE Chariot CX uchwyt ma stałą wysokość i przewidziano pięć miejsc dla ułożenia rąk. W wózku THULE Chariot Chinook wysokość uchwytu można regulować w trzech pozycjach.

Czy do wózka dziecięcego THULE można zamontować samochodowy fotelik dziecięcy?
Wózek THULE Chariot Chinook to jedyny model kompatybilny z niektórymi dziecięcymi fotelikami samochodowymi. Do zamocowania wystarczy specjalny adapter, sprzedawany razem z tym produktem.

Co zrobić, gdy mam rower z wewnętrzną piastą lub piasta jest mocowana za pomocą dźwigienki (mocowanie dźwigienkowe) i zaczep przyczepki do nich nie pasuje?
Oferujemy specjalny adapter THULE służący do mocowania zaczepu przyczepki do piasty Shimano lub SRAM.

Który z wózków dziecięcych będzie odpowiedni do mojego stylu życia?
Najważniejszym kryterium wyboru wózka dziecięcego THULE jest rodzaj planowanej aktywności. Czy będzie to jogging, jazda rowerem czy narciarstwo biegowe? Czy potrzebne będzie więcej miejsca bagażowego na rzeczy lub żywność? Nasze wózki mają wiele cech, które wyróżniają poszczególne produkty. Przed wyborem zachęcamy do odwiedzenia autoryzowanego sprzedawcy produktów firmy THULE .

Jak konserwować wózek dziecięcy?
Zaleca się sprawdzenie wózka dziecięcego raz na rok w autoryzowanym serwisie, aby zapewnić utrzymanie go w jak najlepszym stanie. Należy wykonywać regularne przeglądy wózka, zestawów adaptacyjnych i akcesoriów, aby wykryć ewentualne uszkodzenia i oznaki zużycia. Warto sprawdzić wskazówki dotyczące konserwacji dołączone do wózka. 

Gdzie i w jaki sposób mogę uzyskać części do mojego wózka dziecięcego?
Większość części jest dostępnych w magazynach firmy THULE i można zamawiać je za pośrednictwem każdego autoryzowanego sprzedawcy produktów THULE. Dzwoniąc do sprzedawcy w celu zamówienia części, trzeba mieć wózek pod ręką, gdyż będzie on pytać o jego model i rok produkcji.

Co zrobić, jeśli wózek dziecięcy wymaga naprawy?
Należy skontaktować się z sprzedawcą, aby sprawdzić, czy może on wykonać naprawę. Jeśli nie, trzeba zgłosić się do działu obsługi klienta w sprawie naprawy w ramach programu gwarancyjnego THULE.

Gdzie jest umieszczony numer seryjny wózka dziecięcego?
Aby znaleźć numer seryjny wózków z serii Sport (THULE Chariot CX, Cougar, Cheetah) i z serii Urban (THULE Chariot Chinook), trzeba położyć wózek na lewym boku. Numer znajduje się na listwie obok opony. Numer seryjny wózków z serii: Touring (Corsaire, Captain) umieszczono wewnątrz tylnego miejsca na bagaż, na dolnej ramie po lewej stronie.

W jaki sposób zapobiec zjeżdżaniu wózka na prawo/na lewo podczas joggingu?
Należy się upewnić, czy tylne opony są prawidłowo napompowane oraz sprawdzić, czy przednie koło jest wyśrodkowane i odpowiednio zamocowane w odpowiednich otworach ramy. Uwaga: Przechylenie się dziecka w jedną stronę lub nadmierne obciążenie miejsca na bagaż po jednej stronie wózka może utrudnić jego prowadzenie.
Jeśli wózek podczas prowadzenia wciąż "ściąga" na jedną stronę, należy postąpić zgodnie z instrukcjami podanymi niżej:
1. Zdejmij przednie koło z widelca. Uwaga: jeśli wózek "ściąga" w prawo, należy wyregulować prawe ramię widelca. Jeśli wózek "ściąga" w lewo, należy wyregulować lewe ramię widelca. Kierunek jest określany z punktu widzenia pasażera.
2. Przy użyciu klucza płaskiego 11 mm (7/16") i wkrętaka krzyżakowego poluzuj nakrętki mocujące aluminiowy uchwyt do ramienia koła.
3. Przesuń aluminiowy uchwyt w kierunku przodu wózka. Przesuń na początek o połowę maksymalnie dostępnej odległości.
4. Dokręć nakrętki i popchnij wózek, aby sprawdzić, czy teraz toczy się prosto.
5. Jeśli wózek nadal nie toczy się prosto, ponownie poluzuj nakrętki, maksymalnie przesuń uchwyt i powtórz krok 4. Jeśli wózek nadal nie jedzie prosto, zalecamy wizytę u sprzedawcy, który pomoże rozwiązać ten problem.

Jakie są zasady gwarancji firmy THULE?
10 lat gwarancji na ramę: firma THULE Child Transport Systems Ltd. gwarantuje, że rama będzie wolna od defektów w ciągu 10 lat. Tkaninę i zaczep obejmuje dwuletnia gwarancja, poczynając od daty dostawy produktu pierwotnemu nabywcy. Niniejszą gwarancją nie są objęte koła ani opony. Gwarancja jest ważna tylko dla pierwotnego nabywcy i przy normalnym użytkowaniu. Naprawy muszą być wykonywane przez firmę THULE Child Transport Systems Ltd. lub jej autoryzowanego dealera, w przeciwnym wypadku gwarancja traci ważność. Firma THULE Child Transport Systems Ltd. zastrzega sobie prawo do naprawy lub wymiany wózka objętego gwarancją. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych używaniem produktu niezgodnie z przeznaczeniem, zaniedbaniem, użytkowaniem komercyjnym ani przypadkowego lub umyślnego uszkodzenia. Z niniejszej gwarancji wykluczona jest odpowiedzialność za szkody pośrednie w mieniu, szkody handlowe oraz wynikające z braku możliwości użytkowania. Jest to jedyna gwarancja udzielana przez firmę THULE Child Transport Systems Ltd. oraz jej autoryzowanych agentów i sprzedawców. Nie mają zastosowania żadne inne gwarancje zależne, ustawowe, warunkowe ani dodatkowe (w tym dotyczące warunków wymagających zgodności z opisem, przydatności do określonego celu ani przydatności handlowej).
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij