Babymoose Opinie z ekomi-pl.com

10-letnia gwarancja BabyBjörn

Gwarancja jakości BabyBjörn
BabyBjorn Logo

10 LAT GWARANCJI

Gwarancja Jakości

Spokój ducha dzięki naszej gwarancji jakości

Produkty BabyBjörn zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo, wygodę i trwałość. Dzięki naszej gwarancji jakości możesz mieć pewność, że kupujesz produkty stworzone z dbałością o każdy szczegół.

Z miłości do dzieci i ich rodziców

Każdy produkt BabyBjörn jest dokładnie testowany i wykonany z certyfikowanych materiałów, które są bezpieczne nawet dla najmłodszych. Naszym celem jest wspieranie rodziców na każdym etapie ich drogi.

BabyBjorn z dzieckiem

Najczęściej zadawane pytania

Otrzymałem produkt BabyBjörn jako prezent – czy obejmuje go gwarancja?

Tak. Nasza gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne na korzyść pierwotnego nabywcy lub – w przypadku prezentu – osoby obdarowanej.

Czy gwarancja BabyBjörn dotyczy wszystkich produktów, niezależnie od daty zakupu?

Gwarancja obejmuje produkty z naszej aktualnej oferty. W przypadku produktów już niedostępnych prosimy o kontakt z obsługą klienta.

Czy w ramach gwarancji mogę naprawić lub wymienić produkt?

Tak. Jeśli produkt jest wadliwy, naprawimy go lub wymienimy na nasz koszt. Pokrywamy również koszty wysyłki. Zwroty nie są dostępne w ramach tej gwarancji.

Zasady gwarancji

Zaktualizowano – 4 października 2024 r.

Uwaga: Poniższy tekst przedstawia naszą techniczną politykę gwarancyjną. Zanim przejdziemy do szczegółów, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w jakość i trwałość. Jesteśmy dumni z tworzenia wysokiej jakości produktów dla dzieci, które przetrwają próbę czasu. Naszym celem jest zapewnienie Ci poczucia bezpieczeństwa i pewności przy wyborze naszych produktów. Ta gwarancja jest wyrazem naszego wsparcia zarówno dla naszych produktów, jak i naszych wartości.


Gwarancja 10-letnia

Nasza aktualna gama nosidełek, leżaczków i łóżeczek turystycznych objęta jest 10-letnią gwarancją na wady materiałowe i wykonawcze, liczoną od daty zakupu.

Gwarancja 2-letnia

Produkty BabyBjörn do kuchni i łazienki objęte są 2-letnią gwarancją na wady materiałowe i wykonawcze, liczoną od daty zakupu.


Ogólne zasady gwarancji

Gwarancja ta daje Ci określone prawa ustawowe. Możesz również posiadać inne prawa, które różnią się w zależności od regionu.

Nasza gwarancja dotyczy pierwotnego nabywcy produktu lub – w przypadku prezentu – jego pierwotnego odbiorcy i nie może być przeniesiona na kolejnych właścicieli.

Wszystkie roszczenia gwarancyjne wymagają ważnego dowodu zakupu.


Zakres gwarancji

Gwarancja obejmuje wady materiałowe lub wykonawcze powstałe przy normalnym użytkowaniu i pielęgnacji w okresie objętym gwarancją. Obejmuje to w szczególności:

  • Wady materiałowe: Problemy z tkaniną, szwami, zamkami, guzikami lub innymi elementami materiałowymi produktu.
  • Wady produkcyjne: Usterki konstrukcyjne lub montażowe, które uniemożliwiają prawidłowe działanie produktu.

W przypadku wystąpienia takich problemów w okresie gwarancyjnym, według naszego uznania:

  • Naprawimy wadliwy produkt bez opłat, lub
  • Wymienimy go na nowy lub równoważny model.

Czego gwarancja nie obejmuje

  • Normalne zużycie: Stopniowe blaknięcie, zarysowania czy pogorszenie stanu z powodu zwykłego użytkowania.
  • Uszkodzenia przypadkowe: Wypadki, działanie ekstremalnych temperatur lub wody.
  • Niewłaściwe użytkowanie: Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem, nadmierna siła, niewłaściwe warunki.
  • Nieautoryzowane modyfikacje: Naprawy lub zmiany przez osoby nieupoważnione.
  • Niewłaściwa pielęgnacja: Pranie lub suszenie niezgodne z instrukcją.
  • Wady kosmetyczne: Drobne defekty nie wpływające na funkcjonalność.

Zgłaszanie reklamacji:

  1. Skontaktuj się z nami:
    SCANDINAVIAN BABY Piotr Dmowski Sp.K.
    Bażantów 18
    05-532 Łubna
    (POLSKA)
    Telefon: (+48) 22 727069
    Adres poczty elektronicznej: info@scandinavianbaby.pl
  2. Przedstaw informacje: Dołącz dowód zakupu, opis problemu oraz zdjęcia.
  3. Inspekcja produktu: Możemy poprosić o zwrot produktu. W razie uznania roszczenia naprawimy lub wymienimy produkt na nasz koszt.

Musisz być w posiadaniu produktu. Wyrzucone produkty nie podlegają gwarancji. Po ocenie skontaktujemy się z Tobą mailowo. BabyBjörn zastrzega sobie prawo do decyzji.

W przypadku uznania wady: naprawimy lub wymienimy produkt, pokrywając koszty wysyłki. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy.

Nasza odpowiedzialność ogranicza się do wartości produktu. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pośrednie, szczególne ani karne.


Ograniczenie odpowiedzialności

O ile prawo nie stanowi inaczej, BabyBjörn nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie, przypadkowe ani wynikowe wynikające z użytkowania produktu. Całkowita odpowiedzialność ogranicza się do ceny zakupu produktu.


Normalne użytkowanie

„Normalne użytkowanie” oznacza zgodne z instrukcją używanie i pielęgnację produktu – np. zgodnie z przeznaczeniem wagowym nosidełka.


Informacje o jurysdykcji

Niniejsza gwarancja jest zgodna z prawem ochrony konsumenta. W przypadku różnic z lokalnym prawem, obowiązują Twoje prawa ustawowe. W niektórych regionach ograniczenia odpowiedzialności mogą nie obowiązywać.

pixel